نحوه نصب پنجره دوجداره روی پنجره قدیمی

یکی از راه هایی که برای بالا بردن ایمنی و عایق کردن خانه های قدیمی وجود دارد، نصب پروفیل های دوجداره روی پنجره قدیمی است. این کار به دلیل عدم تخریب و کنده کاری، روشی راحت و به صرفه برای عایق کردن منازل است. در ادامه به بررسی دقیق تر نصب انواع مدل های دوجداره یو پی وی سی روی پنجره های قدیمی می پردازیم.

نصب پنجره دوجداره روی پنجره قدیمی بدون تعویض فریم امکان پذیر است؟

تعویض انواع یراق های ساختمان و جایگزین کردن یراق آلات دوجداره یو پی وی سی، بهترین کار برای عایق کردن و جلوگیری از هدر رفت انرژی است. اگر قصد دارید ساختمان و منزل خود را نوسازی کنید، اولین کار این است که پنجره ها را تعویض نمایید. پروفیل های یو پی وی سی علاوه بر ظاهر زیبا و شیکی که دارند، کاملا ایمن و عایق نیز هستند و از این رو انرژی کمتری هدر می رود. اما شاید سوالی که ذهن شما درگیر کند این باشد که نصب پنجره دوجداره روی پنجره قدیمی بدون تعویض فریم امکان پذیر است یا خیر؟ در این مورد هم می توانیم بگویم بله هم خیر. در نوسازی ساختمان و تعویض پنجره، بهتر است که فریم یراق قدیمی خارج شود و به جای آن از فریم استاندارد مانند انواع یراق های دوجداره استفاده کنید. با این کار می توانید از مزیت های این نوع پروفیل ها بهره مند شوید و آرامش بیشتری را در محیط خانه احساس کنید.

در صورتی که منزل شما به هزینه زیاد و تعمیرات کامل نیاز ندارد، می توانید از روش تعویض یراق آلات بدون خرابی و تعویض فریم استفاده کنید. در این روش، باید فریم های آهنی و قدیمی که در چارچوب قرار دارند، باقی بمانند و فقط اجزای داخلی آن ها خارج شود. سپس با سلیقه و یا نظر کارشناس مربوطه، پروفیل یو پی وی سی مناسب را برای آن در نظر بگیرید. این روش علاوه بر راحتی و بی دردسر بودن، هزینه های اضافی تعمیرات و تخریب را نیز کاهش می دهد و بسیار به صرفه است.

نصب پنجره دوجداره روی پنجره قدیمی بدون تعویض فریم امکان پذیر است؟

یکی از مزایای استفاده از انواع مدل های UPVC این است که می توانید به راحتی آن را بر روی فریم های قدیمی سوار کنید و به راحتی چارچوب مد نظر را پوشش می دهد. علاوه بر این، پنجره را در زمان بسیار کوتاهی با کمترین هزینه عایق می نمایید. در این روش از پنجره های با لبه L شکل استفاده می شود که عایقی بسیار مطمئن است و فریم یراق قدیمی را نیز به طور کامل می پوشاند. از مهم ترین مزایای تعویض پروفیل قدیمی با پروفیل UPVC جدید می توانیم به زیبایی و تنوع رنگ، جلوگیری از اتلاف انرژی، عایق صوتی مطمئن و کاهش هزینه های اقتصادی اشاره کنیم. علاوه بر این ها، تعویض افزایش طول عمر پنجره و افزایش کارایی آن را نیز به دنبال دارد. این یراق ها دارای وزن سبک و مقاومت بسیار بالا در برابر تغییرات آب و هوایی هستند.

بهترین راهکار با کمترین هزینه؛ نصب پنجره دوجداره

همان طور که گفتیم، استفاده از پروفیل های یو پی وی سی به جای پروفیل های قدیمی، یک روش به صرفه و کاربردی برای نوسازی و بازسازی ساختمان است. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که شما حتی بدون تعویض فریم قدیمی نیز می توانید مدل های یو پی وی سی را بر روی فریم قدیمی سوار کنید. این روش بسیاری از معضلاتی که برای تعویض پروفیل های در و پنجره وجود داشت را برطرف نموده است.

برای مقایسه مزایای پروفیل های یو پی وی سی و آلومینیومی با پروفیل های آهنی قدیمی، فقط کافیست که در هنگام باران به قابلیت آن ها در جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان توجه کنید. علاوه بر این، پروفیل های آهنی دارای عمر و دوام کمتری نیز هستند و در مدت زمان کوتاهی، کیفیت و ساختار اولیه خود را از دست می دهند. علاوه بر این، در فصل زمستان، انرژی گرمایی و حرارتی زیادی نیز تلف می شود و گرمای مورد نیاز با روشن بودن مدام شعله گاز نیز تامین نمی شود.

بهترین راهکار با کمترین هزینه؛ نصب پنجره دوجداره

از اصلی ترین مزایای نصب پروفیل های دوجداره، هزینه ی پایین و تعویض راحت آن ها در مدت زمان کوتاه است. برای این کار احتمالا یک روز از وقت شما گرفته می شود. یکی دیگر از مزایایی که باعث به صرفه بودن نصب پروفیل های دوجداره می شود، عایق صوتی بودن آن ها است. این ویژگی در کلان شهر ها و جا های شلوغ و پر رفت و آمد بسیار حائز اهمیت است.

با توجه به نکاتی که در مورد پروفیل های دوجداره یو پی وی سی ذکر کردیم، امکان تعویض آن ها با یراق آلات قدیمی بدون تعویض فریم وجود دارد که روشی بسیار آسان و کاربردی برای بازسازی ساختمان و ایمن سازی آن است. مهم ترین نگرانی مردم برای تعویض این پنجره ها نیز زمان بر بودن فرآیند آن و هزینه های موجود است که در هر دو مورد می توان گفت که کاملا به صرفه و اقتصادی است.

 

دیدگاه ها  
مشکل اینکار اینکه جلوه اتاق بهم میریزه
افزودن دیدگاه